• 19-11-2010, 03:21:27
    #10
    aslında evet yabancı siteler yapmak lazım hem banlanma riski az hemde fiyatı cok
  • 19-11-2010, 18:38:29
    #11
    dostum geçenlerde ben de buna benzer bir konu açmıştım ve herkesi bu durumdan muzdarip olduğunu öğrendim.
  • 19-11-2010, 18:42:46
    #12
    bugün 100 tıka 18 küsur almışım bence çok düşük içeriğim english
  • 19-11-2010, 19:00:59
    #13
    arkadaşlar çok yüksek rakamlar inanınki. o kadar filitre kullanmama ragmen tık başı 0.02$ alıyorum.
  • 20-11-2010, 00:52:28
    #14
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hesaplayın işte
    içerik nedir ?
  • 20-11-2010, 01:09:48
    #15
    Arkadaşlar yabancı siteler türk siteler ayrım yapmayın doğru içeriği bulursanız daha çok kazanacaksınız.Türkçe içerikli genel blog'dan.

  • 20-11-2010, 01:42:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    son bir kac haftadır gelirlerde aşırı bir düşüş olduğu bir çok arkadaşça belirtilmiş. özellikle oyun siteleri için