• 14-11-2010, 21:16:27
    #10
    şaka gibi gerçekten.
  • 14-11-2010, 21:18:46
    #11
    Türklerin aklı azıcıkta düzgün şeylere çalışsa, bir numara olacak.

    Çalışmıyor demek istemedim; sadece daha fazla çalışsa demek istedim.

    Birde arama sonucunda sonuç bulunamadı yazısını boyamışlar.
  • 14-11-2010, 21:19:30
    #12
    yazık günah oradaki reklam verenlerin paralarına
  • 14-11-2010, 21:19:53
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülkedeki illegal adsensecileri toplayıp ekip şeklinde çalışmaları sağlanır ise milyon dolarlar havada uçuşur
  • 14-11-2010, 21:22:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Uyanığında ötesi bu kişi.Muhtemelen r10'dan birisidir genelde öyle oluyorda.Yazık ne diyelim şikayet ettim.
  • 14-11-2010, 21:23:44
    #15
    Bölümümüzde, forum genelinde olduğu gibi hile paylaşımı, hileye teşvik mesajları, hile bildiren mesajlar yasaktır ve silinmektedir. Lütfen sizlerde bu tür başlıklar açmayınız. Bu tür başlık açanlar 3 gün süreyle banlanacaktır.

    https://www.r10.net/adsense-ban/70599...acmayiniz.html

    <kd>
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdan sıkayetcı olunuz
    kanka naber ya görüşemiyoruz
    </kd>