• 30-10-2010, 12:14:21
    #10
    mail gelen herkes banlandı galiba banada geldi ertesi gün ban
  • 30-10-2010, 13:36:45
    #11
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;
    Adsenseden şu şekilde bir mail gelmiş bana.

    Merhaba Ahmet Esenkuş
    
    Sistemimiz xxxx.com sitenizi inceledi ve AdSense kazançlarınızı artırmak için büyük bir fırsat buldu. xxxxx.com üzerindeki şimdiki 468x60 reklam birimini 728x90 ile değiştirmenizi tavsiye ederiz. Bu fırsatı nerede bulduğumuz ile ilgili bir örnek: xxx.com/xxxxxxx.html
    
    Bu yeni reklam boyutu için kod oluşturmak beş dakikadan fazla zaman almaz ve kazançlarınız üzerinde önemli bir etki yaratabilir. Ortalamada, ağımızda bulunan yayıncılardan bu değişikliği gerçekleştirenler CPM’lerinde farkedilir bir gelişme gözlemlediler ve sizin de benzer sonuçlar gözlemleyeceğinizi düşünüyoruz.
    
    Küçük değişikliklerin kazançlarınız üzerinde nasıl büyük bir etki yaratabileceğine örnek olarak CareerPlanner.com’un tavsiye ettiğimiz küçük değişiklikleri yaparak kazançlarını nasıl %165 artırdığını inceleyebilirsiniz.
    
    Sitenizdeki tüm 468x60 birimlerini güncelleyerek en iyi sonuçları elde edeceksiniz. Sistemimiz xxxxxx.com üzerindeki 178 sayfayı inceledi ve 154 tane 468x60 reklam birimlerini buldu.

    Ancak ben banlanmayı beklerken bu mail gelmiş üstelik illegal ve adsense için tüm olumsuzlukların bulunduğu bir site...
    eh ne güzel aga ozaman iste sanslimissin.
  • 30-10-2010, 13:42:28
    #12
    bana gelmemiş
  • 30-10-2010, 13:45:58
    #13
    :| Bana mail gelemden banlyolar anlamadım ama ads ban sayım gıt gıde artıo bu hesapla beraber 21 oldu ..
  • 30-10-2010, 13:57:05
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bize de geldi, ellerinde kalan boyutları kakalamaya çalışıyorlar akıllarınca. Örnek olarak da en çok hit gelen sayfayı veriyorlar. Çakalsın Google!
  • 30-10-2010, 14:01:55
    #15
    ya bunun banla ne alakası var insanları yanlış bilgilendirmeyin bana da geldi kaç sefer sadece bilgilendirme ve tavsiye amaçlı gelen bir mail siz zaten illegal bir durum içindeyseniz her an banlanabilirsiniz bunun banla bir alaksı yok
  • 31-10-2010, 01:14:40
    #16
    ban falan deıl sadece teşfik ediyorlar o reklamları kullanın diye. Boşuna ortalığı ayağa kaldırmayın.
  • 31-10-2010, 14:26:07
    #17
    Bu maili gönderen Adsense değildi, daha önce tartışılmıştı, ben mi yanlış hatırlıyorum
  • 01-11-2010, 00:59:47
    #18
    Fake mail