Bu tabloya bir yorum yaparmısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu tabloya bir yorum yaparmısınız?
22
●
1.386
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu tabloya bir yorum yaparmısınız?
1
2
3
16-10-2010, 22:48:21
#1
BurakMakar
Üyeliği durduruldu
Kesinlikle bakınn ben şukadar kazandım resmi değildir bu !
Bu akşam kazandığım paraya bi arkadaş dediki ban yersin..Bende size sormak istedim banlık olay nerde?
3'ü de benim sitem.. üstteki faliyette.
16-10-2010, 22:50:32
#2
srdr53
Üyeliği durduruldu
sakıncası yoksa site adresini verebilirmisin. incelemek istiyorum.
16-10-2010, 22:51:04
#3
sizdeyiz
Sayfa to oranın yüksek illegalse büyük ihtimal ban yersin.
16-10-2010, 23:01:15
#4
Cnkrt
Gösterime göre tıklamaların fazla. Ban olayını o yüzden söylemiş arkadaşın sana hocam.
16-10-2010, 23:01:58
#5
HaCKeW
Süper gibi geldi
16-10-2010, 23:02:51
#6
BurakMakar
Üyeliği durduruldu
Teşekkür ederim.
16-10-2010, 23:03:27
#7
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sayfa to da %50 lerle ödeme aldım illegalse bilmem ama iyi oran sanırım tık başı 0.10 a yakın..
16-10-2010, 23:06:27
#8
teknolojiblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
illegal değilse ve tıklamaya teşvik etmediysen sorun olmaz.. Ama google'nin sağı solu belli olmuyor..
16-10-2010, 23:06:41
#9
burakscan
13 - 13 - 3 k hitli sitelerin adresini versene yada tam şablon olarak eklesene bu akşam demişsinya BUGÜN sekmesi ile .Ona göre birşey diyeceğim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler