ibanı yanlış girdim ne olacak ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ibanı yanlış girdim ne olacak ?
9
●
737
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
ibanı yanlış girdim ne olacak ?
1
2
09-12-2010, 15:00:33
#10
Yasin21
forumtex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni banka hesabı oluşturmaktan bahsetmiş arkadaş adsense hesabı değil.
yani 50 $ biryere gitmiyor
buda banka hesabı açtırmak anlamına gelebilir
adsense panelinden banka hesabı ekleme bölümünden hesap bilgilerini girip oluştur desek açıklayıcı olur sanırım : )
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler