• 15-09-2010, 12:04:44
    #10
    Oradaki siteyse bende adtech reklamları görünüyor ?
  • 15-09-2010, 12:07:20
    #11
    adtech ne alaka kafayı yicem Dün adteche kayıt oldum verdikleri bir tane kod var onu ekledim onlamı alakalı diyeceğim ama bağlantı kuramıyorum adhood ne alaka çözemedim halen.
  • 15-09-2010, 12:17:53
    #12
    Sorun firefoxda sanırım. Adsense kullanan başka sitelere giriyorum. Onlardada adhood dönüyor. Muhtemelen bişey bulaştı ama nasıl birşey bulaştı.
  • 15-09-2010, 12:23:57
    #13
    adtech sorun degil cünkü onlarin reklamlari adsensede yayinlaniyor. diger bir arkadasinda söyledigi gibi Cookileri silin deneyin ben imzanizdaki siteye baktim orda adsense reklamlari var diger siteyi görmedim
  • 15-09-2010, 12:29:29
    #14
    Olayı çözdüm arkadaşlar başına gelenler için yazıyorum. Garip bir durum ama bi anlamda açıkgözlülük diyebiliriz. Firefoxun vekil sunucu ayarları var ağ kısmında o bölümde vekil sunucu olarak http://go.navige.com şeklinde bir atama yapılmış. Reklamlar yüklenirken ads.navige.com yazıyordu dikkatimi çekti arata arata oraya kadar geldim. O kısmı değiştirip vekil sunucu ayarlarını otomatik algıla dediğimde durum düzeldi. Kusura bakmayın sizide yordum sabah sabah. Firefox kullanan arkadaşlar bu konuya dikkat etsinler.