Herkese Merhaba
Daha önce adsense'e başvurdum ve onaylandı şu sıralar ikinci sitemi yayınlamak üzereyim bunun içinde tekrar başvuru yapmam gerkiyor mu?Gerekmiyorsa siteyi hazırlarken google reklamları için ayırdığım alanlara site yayınlanmadan belirtilen kodları koyarsam bir sorun çıkarmı, yoksa site yayına girdikten sonra mı bir ayarlama yapmam gerekiyor?.Teşekkürler.
Adsense'de ikinci bir başvuru gereklimi?
11
●816
- 02-09-2010, 14:30:51
- 03-09-2010, 23:54:54Yeni açacağın siteyi bence 1 ay falan geliştir ondan sonra ekle.Bakarsın sitede içerik yok bahanesiyle o alışılagelmiş mesaj yollarlar '' Hesabınızı incelerken ... ''. Kolay gelsinAbracadabra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2010, 00:28:23Ne alakası var? Konuyla ilgisiz ama bir öneridir sonuçta.Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke profilindeki siteni gizleseydin.Takipteyim senin Adsense reklamlarının
- 04-09-2010, 00:48:17Söz veriyorum bir koy en az 100 tıklama benden hadi iyisinMarkers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2010, 20:48:25Üyeliği durdurulduSeni haklı buluyorum markers24.Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle