Herkese Merhaba
Daha önce adsense'e başvurdum ve onaylandı şu sıralar ikinci sitemi yayınlamak üzereyim bunun içinde tekrar başvuru yapmam gerkiyor mu?Gerekmiyorsa siteyi hazırlarken google reklamları için ayırdığım alanlara site yayınlanmadan belirtilen kodları koyarsam bir sorun çıkarmı, yoksa site yayına girdikten sonra mı bir ayarlama yapmam gerekiyor?.Teşekkürler.