
arkadaşlar biliyorum siz diyeceksiniz tık başı 1$, 2$ alanlar var diye ben bloğumda
tık başı 0,06 - 0,07$ alıyordum çoğunlukta bugün girdiğimde tık başı 0,41$ aldığımı gördüm sadece resim reklamlar kullanıyorum o oranı görünce banner sayısınıda 2ye çıkardım bu böyle devam edermi fiyatlarla mı ilgili yoksa tesadüfmüdür?
teşekkürler
siteyi merak edenler tıklasın