• 12-08-2010, 22:38:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diyorsunuzu mu kalmış
  • 12-08-2010, 22:38:55
    #11
    sen yenisin galiba
  • 12-08-2010, 23:40:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ordaa bir adsense var uzaktaaa
    O adsense bizim adsensemizdirrrrrr
    Banlasa daa, az verse deeee
    O adsensee bizim adsensemizdirr

    laaa laa la lala laaaaa
  • 12-08-2010, 23:45:28
    #13
    Google Adsense Olması :P
  • 13-08-2010, 00:07:53
    #14
    yeni değilim google adsenseden hep çekiniyordum burdaki konuları gördükçe adamın 200$ gidiyor 1000$ gidiyor o kadar emek vermiş boşa gitmesini hiç istemem bu nedenle hep diğer reklam firmalarını tercih ettim ama düzgün bir kazanç elde edemiyorsun ve ödeme sıkıntısı oluyor.
  • 13-08-2010, 00:11:40
    #15
    çok reklam seçenegi döndüğünden daha çok tıklama alması, örnek gittigidiyor kullanmıştım hep aynı reklamlar döndüğünden ve üzerinde fiyatta yazdıgından Türk milleti paralı şeyden korkar tık çok az alıyordu.
  • 13-08-2010, 01:35:52
    #16
    boss24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok reklam seçenegi döndüğünden daha çok tıklama alması, örnek gittigidiyor kullanmıştım hep aynı reklamlar döndüğünden ve üzerinde fiyatta yazdıgından Türk milleti paralı şeyden korkar tık çok az alıyordu.
    Aynen. Adtech vs. gibi firmalara kim reklam veriyor ki? Saçma sapan reklamlar çıkıyo sitende. Çünkü Türkiye piyasasından alıyorlar reklamı. Ama google'da öyle değil. Türkiye'den reklam bulamasa dayıyor İngilizce reklamları. Mesela ben, çöp siteleri engelleye engelleye dini sitede forex reklamları çıkmaya başladı