• 11-08-2010, 23:57:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Özgün ve kaliteli siteleriniz varsa adsense çok cömert. Tık başı 0.5+ alıyorum sürekli. Tabi ingilizce olursa kat kat artar bu.
  • 11-08-2010, 23:58:51
    #11
    En fazla tık başı 17 $ almıştım konu bu değil fakat Reklam yerleşiminiz berbat ötesi galiba hayatımda bu kadar SAYFA TO düşük görüyorum
  • 12-08-2010, 00:00:30
    #12
    Sayfa To'su düşük arkadaşlar bakabilir : https://www.r10.net/google-adsense/70...-tuyolari.html
  • 12-08-2010, 00:00:40
    #13
    Güzel
  • 12-08-2010, 00:02:03
    #14
    Benimkine bak 165 tık 8 usd
  • 12-08-2010, 00:03:14
    #15
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla tık başı 17 $ almıştım konu bu değil fakat Reklam yerleşiminiz berbat ötesi galiba hayatımda bu kadar SAYFA TO düşük görüyorum
    iltifat için teşekkürler
  • 12-08-2010, 00:03:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    E bide buna bak .