• 30-07-2010, 15:07:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gösterimle kazanç oranınnın yüksek olması arasında bağlantı yok. eğer forum sitesiyse tık oranını pek yükseltemezsin
    Doğrudan bağlantı var ve bunu bilen bir kaç kişiden biriyim. Mantık Çok basit deneyerek Görebilirsin. Sistem Sana 0.30$ Açılış yapar gösterime göre bu oran düşer veya artar ama 0.30$'ı geçmez.
  • 30-07-2010, 15:19:31
    #20
    Üyeliği durduruldu
    hocam 12 tıklamaya 4 dolar iyi para ancak 4k gösterime 12 tıklamada o kadar ii değildir. bol kazançlar...
  • 30-07-2010, 15:23:39
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayfa gösterimine göre tık az fakat , tık başına verdiği oran gayet iyi.

    Yerleşimini gözden geçir.
  • 30-07-2010, 15:34:52
    #22
    site adresini pm alabilirmiyim
  • 30-07-2010, 15:44:05
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel hocam idare eder.
    Google ın bunu verdiğine bile şükretmek gerekiyor.

    bu arada mümkünse bende pm alabilirmyiim site adresini.
  • 30-07-2010, 15:53:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    iyi gerçekten oyun sitesinden 15 tık alıyorm 1$ anca bırakıyor
  • 30-07-2010, 15:57:40
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes gösterime göre tık oranı çok düşük demiş ama blog siteleriyle karıştırmayınız. Forum sistemlerinde (mybb, smf, vBulletin vs farketmez) gösterim çok olduğu için bu göz ardı edilebilir. Bir kullanıcı konudan konuya atladığı için doğal olarak gösterim artıyor.

    Tıklamaya göre iyi kazanmışsın arkadaşım bol kazançlar.
  • 30-07-2010, 16:23:29
    #26
    Oran iyiymiş benim 50 tık civarına aynı parayı veriyor çoğu zaman
  • 30-07-2010, 17:00:26
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam aynı gösterim ile aynı tıkı bende alıyorum hatta 15 falan alıyorm tık ama 1 doları geçmiyor kazanç ? :S