Neden Banlanıyoruz ? Neden ?
31
●2.699
- 26-07-2007, 11:19:03Eposta Aktivasyonu GerekmekteGerçekten benzetimler güzel ellerine sağlık.
Herkes yukarıda yazdığına dikkat ederse banlanmak için tek sebep kalır... O da sahte tıklamalar veyahut tıklatmalar
Onunla ilgili benim de bir makale vardı.
Okunursanız sevinirim.
TürkBilgin - Türkçe Tezler - Bilgiler - AraÅtırmalar - İlginç AraÅtırmalar - Türkçe Kaynaklar