Konu
Neden Banlanıyoruz ? Neden ?
26-07-2007, 08:48:43
#17
WebStyle
Deriz ya " Hatasız kul olmaz . " diye . Adsense de banlanma sebeblerimizden bir taneside mutlaka bir yerlerde hata yapıyoruzdur . Yazı için teşekkürler Baha .