• 29-07-2005, 13:43:04
    #1
    Selamlar Ben Gecenlerde Adsenseden Atildim Ondan Onceki Ay Var Olan Bir Kısım Para (ÇEK) Gelmiş..
    Sizce Bu Parayı Alabilirmiyim? YAda Almalımıyım?
  • 29-07-2005, 13:45:53
    #2
    Misafir
    çek geldiyse alırsın

    ama sonra google ne yapar bilemem
  • 29-07-2005, 13:55:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Google atmadan önce kazandığın ücreti yollamıştır. Google kurallarına göre böyle birşey mevcut zaten. Alırsın parayı.
  • 29-07-2005, 14:00:22
    #4
    Evet Bende Onu Dusunmustum Zaten Atmadan Onceki Tutar Buydu Attığı Zaman Cok Daha Fazla yukselmişti Umarım cekimi İptal etmemiştir..
  • 29-07-2005, 16:36:47
    #5
    google çekini yolladıgına gore iptal edecegini de sanmıyorum..
    paranı sorunsuz alırsın..