merhabalar değerli arkadaşlar,
reklam alanı oluştururken etiket bölümü oluyor bildiğiniz üzere,
o bölümlere etiket girmek mantıklı mı? yoksa boş bırakmak mı daha uygun?
adsensede etiket girmek mantıklı mı
11
●886
- 16-07-2010, 00:08:20Üyeliği durdurulduyani google reklamları girdiğim etiketlere göre çıkartmıyor değil mi?LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2010, 14:48:58reklam oluşturuken etiket girme diye bi olay asla olmadı ve olacağınıda zannetmiyorum siz kanal ile karıştırıyorsunuz kanallar da örneğin 5 siteniz varsa 5 kanal oluşturusunuz site1-...5 gibi adsense panelinizde 5 sitedem hangisinden ne kadar kazanmışsınız onu görürüsünüzMetin_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
