
Arkadaş yok böyle birşey ya. Sadaka mı veriyorsun nedir hiç verme de gönül rahatlığıyla söveyim. Sayfa to hiç bu kadar yüksek görmedim. 10 gün önce aynı tık'a 6-7$ verirdi. 4 tık'a 1.60 $ gördüğüm oldu. Sorun bende değil de koca şirketin sorunu nedir böyle iş mi olur ya. Ara beni boya beni reklamları koysak daha iyi kazandırır. Son günlerde bu kadar konu açılmış. Bu adamlar bunca küfürle nasıl rahat uyuyor anlamıyorum. Adplatin reklamı aldım geçenlerde 160*600 sabit tek reklam çıkıyor yemin ediyorum bundan iyi veriyor tık başına.