Ödemeyi alabilecek miyim? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ödemeyi alabilecek miyim?
21
●
1.481
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Ödemeyi alabilecek miyim?
1
2
3
16-07-2007, 03:15:54
#19
suvari1794
Üyeliği durduruldu
valla felaket tellalığı yapmiyayım ama
ben bu sorunla karşılaştım alamadım
bi ay
16-07-2007, 11:13:48
#20
Oturan Boğa
Üyeliği durduruldu
NAH alıcam
15 temmuz 23.53 de banlandım acaba alabilir miyim
16-07-2007, 11:16:53
#21
vBDesTabe
Oturan Boğa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NAH alıcam
15 temmuz 23.53 de banlandım acaba alabilir miyim
bekle ya aldıysan güzel almadıysan farzet dilenciye sadaka verdin
üzülmesin bende çok para kaybettim bu banlardan dolayı
16-07-2007, 11:19:30
#22
LuGeSoft
Üyeliği durduruldu
unut gitsin .
son dk golü yemişsin
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler