• 17-06-2010, 17:57:27
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kardes haftaya sali gunu senin yerlesime bakalim,dusun bir oran, yerlesimi duzenliyim senin icin
  • 17-06-2010, 18:01:58
    #20
    Üyeliği durduruldu
    tık/gösterim oranı düşük. nasıl bir siteniz var, forum, blog vs...?
  • 17-06-2010, 18:13:23
    #21
    Üyeliği durduruldu
    KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Organik hiti olan benim bloga göndersin parayı kırışalım 1 tıka 0.14 veriyor dün 9 tıka 1.46 verdi
    benim türkçe sitem alıyor o tık oranını, birde ingilizce yapsam abowww
  • 17-06-2010, 18:14:13
    #22
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim türkçe sitem alıyor o tık oranını, birde ingilizce yapsam abowww
    Türkçe siteni PM ile gönderirmisin merak ettim içeriği ..
  • 17-06-2010, 18:17:37
    #23
    mesut16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [ımg]http://i50.tinypic.com/24ozsco.jpg[/ımg]

    bu gün 2-3 saat oldu ekleyeli adsens reklamlarını. Sitenin genelde 2-3 k tekil 12-13 k sayfa görüntüleme sayısı var. Normal mi sizce? Daha önce adhood'taydım 3 saatte bu kadar tıklayan olmamıştı? ?
    reklam alanlarınızı kontrol edin 4500 gösterime 27 tık az
  • 17-06-2010, 18:23:30
    #24
    kukulera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    organik hiti olan benim bloga göndersin parayı kırışalım :d 1 tıka 0.14 veriyor dün 9 tıka 1.46 verdi
    iyi bir oran
  • 17-06-2010, 18:26:34
    #25
    150 gösterim, 3 tık, 0.76 $
  • 17-06-2010, 18:31:07
    #26
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 gösterim, 3 tık, 0.76 $
    BEYZADE ORANIN güzel hitde alsan sana yeter
  • 17-06-2010, 19:09:14
    #27
    ChipOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BEYZADE ORANIN güzel hitde alsan sana yeter
    O zor işte hocam. Yeterince ilgi gösteremiyorum, bir de sıkıldım artık bu işlerden biraz ara vermek gerek diye düşünüyorum.