Kopya İçerik - Yapmayın, Lütfen
21
●2.108
- 11-07-2007, 17:00:14Forum sitemde genel geçer konular dışında yayımlanan tüm konular için yazarlardan yada site sahiplerinden izin alıyorum. Yazı yada resim sahiplerine ulaşamadığım takdirde de mutlaka kaynak belirtiyorum. Forumumda yönetimde olanlarda en az benim kadar hassas davranıyorlar bu konuya.
İnsanların emeğini göznurunu çalana kadar,kapanır site daha iyi. - 12-07-2007, 12:33:54Belki görmüşsünüzdür, https://www.r10.net/internetin-yuz-karalari/ sayfasında daha önce Zevkli.org'da izinsiz yayınlanan yazılarımla ilgili şikayette bulunmuştum. Ama moderatör arkadaşlar bana ait yazıları silmek yerine bana akıl verip beni banladılar (Zevkli.org'dan, zaten hesabımı da uyarı mesajı göndermek için açmıştım)
Her ne olursa olsun, yapılan şey etik değil, hukuksal boyutlarını malesef tartışamıyoruz, çıkarılan kanunlar yeterince koruyucu değil
- 12-07-2007, 12:56:15Güzel bir konuya değinmişsiniz. Bende yapıyorum mesela fıkra sitem var malesef ilk 3 sayfası kendi aklımda olan fıkralar. Ben hayatı dolu yaşayan biriyim ve gülmeyi çok severim bu yüzden int e ilk başladığım zamanlardan buyana sürekli eğlence ve komedi içerikli sitelere çok fazla takılırdım ve birtanede ben açtım. Siteme bazen içerik eklemek zorunda kalıyorum uyeler eklemediği zaman kendim içerik ekleyeceğim zaman genelde ekşisözlük'ten içerik alıyorum fakat oraya aittir demiyorum
Çunki çoğunu eskiden bilipte unuttuğum fıkralar oluyor. Yeni öğrendiklerime ise oraya aittir gibisinden yazı yazmıyorum. Acaba bende belirtme yapsaydım :S Neyse emeği olanlar umarım haklarını helal eder , en kısa zamanda sitemdeki hakkımızda bölümüne bazı fıkraların kaynakları ekşisözlük tür diye yazarım ozaman halleşmiş oluruz sanırım
Çunki çoğunu eskiden bilipte unuttuğum fıkralar oluyor. Yeni öğrendiklerime ise oraya aittir gibisinden yazı yazmıyorum. Acaba bende belirtme yapsaydım :S Neyse emeği olanlar umarım haklarını helal eder , en kısa zamanda sitemdeki hakkımızda bölümüne bazı fıkraların kaynakları ekşisözlük tür diye yazarım ozaman halleşmiş oluruz sanırım