Belki görmüşsünüzdür,
https://www.r10.net/internetin-yuz-karalari/ sayfasında daha önce Zevkli.org'da izinsiz yayınlanan yazılarımla ilgili şikayette bulunmuştum. Ama moderatör arkadaşlar bana ait yazıları silmek yerine bana akıl verip beni banladılar (Zevkli.org'dan, zaten hesabımı da uyarı mesajı göndermek için açmıştım)
Her ne olursa olsun, yapılan şey etik değil, hukuksal boyutlarını malesef tartışamıyoruz, çıkarılan kanunlar yeterince koruyucu değil