• 12-06-2010, 13:17:19
    #10
    Adsense istiyorsan bulabileceğin en sade ve gösterişli temayı kuracaksın. Sadelik önemli. Tecrübe
  • 12-06-2010, 13:20:06
    #11
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense istiyorsan bulabileceğin en sade ve gösterişli temayı kuracaksın. Sadelik önemli. Tecrübe
    İmzamdaki sitenin teması çok sade güzel ama yazı aralarına reklam eklenmio birde yazıyı tamamen göstericek tema daha iyidir die değiştircem
  • 12-06-2010, 13:27:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    trithon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://tarihinarkaodasi.blogspot.com/

    bu sitedei tema iyi tık oranı getiriyor bana.
    sakıncası yoksa yazabilirmsin gösterim / tık oranını ?
  • 12-06-2010, 15:30:02
    #13
    Bir türlü temada 468 yerine html de koyulan bi resim var onun yerine reklam olmadı koyuyorum gözükmüyor :S
  • 13-06-2010, 22:00:28
    #14
    Şu an ki tema nasıl arkadaşlar ? imzamdaki site
  • 15-06-2010, 16:58:40
    #15
    KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ki tema nasıl arkadaşlar ? imzamdaki site
    bloguna baktımda bence olmamış.
    Yazı içine koyarsan reklamları daha çok kazanabilirsin.
    İyi kazançlar.
  • 15-06-2010, 18:46:16
    #16
    istiyorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bloguna baktımda bence olmamış.
    Yazı içine koyarsan reklamları daha çok kazanabilirsin.
    İyi kazançlar.

    Kardeş yazı içine reklam eklenmio bana kalsa 468 de eklicem ama olmuo .. 2 metin 1 görsel 300 çapında reklam biel aynı anda olmuo bende anlamadm bende 2 görsel 1 metin idare ediyorum işte ..