• 02-07-2007, 19:00:24
    #19
    denedin mi diye sordum sadece
  • 02-07-2007, 19:03:07
    #20
    denemek istersen, %10 extran olur.
    denenmiş pub şuan 3 aylık.
  • 02-07-2007, 19:05:46
    #21
    webkit ben a diyorum sen b diyorsun neyse.

    denemek istemiyorum hocam sana denedin mi diyorum 2 mesajımda ama nasıl anlıyorsun mesajı
  • 02-07-2007, 19:09:41
    #22
    a: denenmişi var (3. ayı)
    b: denedikten sonra %10 extran var.
  • 05-07-2007, 22:41:29
    #23
    Google adsense tıklamalarını kendinden gelen ziyaretçilerle filan sınırlamıyor. Organik tıklama olayı filanda yok. Adsense sadece tıkları sayıyor. Başkada bişey yaptığı yok.

    4 yıllık bir sitemin arama motorlarından gelen ziyaretçi oranı %55-60 civarında ve bunun %80-85 i yahoo, açıldığından beri diğer sitelerimden buraya pop up ile ziyaretçi alıyorum. Adsense' den aylık getiriside bayağı iyi. Adsense sadece google aramalarından gelen ziyaretçilerin reklam tıklarını saysaydı şimdiki kazandığımın 20 da birini kazanamazdım.

    Saygılar...
  • 05-07-2007, 22:46:55
    #24
    popupda sanırım tehlikeli ama diger reklamlarda bir sorun olacagını sanmıyorum. bunu da reklam veren bazı yabancı sitelere göre söylüyorum. bannera okadar para verip popup actırmayan cok para kaldıran kisiler var bildiğim.