• 17-05-2010, 17:32:03
    #1
    slm arkadaşlar bitane oyun sitemde tek tük de olsa japonya'dan vatandaşlar geliyor sitem full türkçe yabancı herhangi bir içerik yoktur. etiketlerden dolayı japon ziyaretciler gelmekte. Bu japonya adsense de oyun sitesine tık başı ne bırakır acaba bir bilgisi olan varmı.

    aramalarda

    -türkiye
    -almanya
    -japonya
    ilk 3 sırada geliyor




    iyi para kazandırırsa paso karete ve kunfu oyunları koymayı düşünüyorum
  • 17-05-2010, 17:37:02
    #2
    Denemek lazım hocam
  • 17-05-2010, 17:38:26
    #3
    Oyun içeriği pek kazandıracağını zannetmiyorum.
  • 17-05-2010, 17:42:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    japonundan ıngılız zıyaretcısıne kadar denemedık yontem bırakmadın turk webmasterlar ıcın adsense gözun kor olsun
    NOT DENEMEK LAZIM
  • 17-05-2010, 17:47:11
    #5
    hadi çinliler felan girse dicem onların kendine faydası yok ama bu japonlar öyle değil. teknolojinin ,oyunun kalbi bunlarda atıyor bunlardanda para çıkmıyorsa vay halimize
  • 17-05-2010, 17:48:41
    #6
    Dene bakalım hocam aydınlatmış olursun bizleride
  • 17-05-2010, 17:51:06
    #7
    hit hittir hocam eğer japon reklamveren bütçesi iyi ise güzel kazanırsın ama site türkçe ise ve japonyadan da arama motorlarından geliyor ise orasını bilemem hiç japon hittim olmadı
  • 17-05-2010, 17:53:37
    #8
    o bişey değilde bu japonlar zeki adamlardır reklama tıklarlarmı birde o var ha ha ha
  • 17-05-2010, 18:01:33
    #9
    Tıklatmayıda bilmek lazım tabi.

    Kişisel görüşüm; çok iyi para kazandırır bu japonlar.