Google'la başa çıkmak | mümkün (mü) ?
49
●4.110
- 29-06-2007, 03:19:55orası öyle zaten her banlanmanın suçlusu sadece googleAlonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet googleyi nasıl dolandıracaz derdine düşmüş kimsenin ondan bahsettigi yok
- 29-06-2007, 03:24:26Google'ın ve tüm web sitesinin normal bir explorer ile sizi denetleyebileceği bilgiler, IP, ekran çözünürlüğü, cookies gibi hepimizin bildiği şeyler. HDD no ve Mac no gibi şeyler ise sadece activex, java gibi yazılımlarla alınabiliyor ki adsense reklamlarında bunların kullanılmadığını biliyoruz.
Google'ın yaptığı kullanıcı psikolojisi. Hangi sayfadaki reklamlara tıklanıyor, tıklayan ne kadar kalmış o sayfada, tıklayan ip aralıkları benzer mi vs. vs. Google bunları tek tek kontrol etmiyordur, bence şöyle bir olay var onlarda: Ceza puanı gibi düşünelim. Kullanıcı 3 sn kaldıysa sayfada 2 puan, ip aralığı benzerse 2 puan gibi bir derecelendirme yapıyor ve şüphelileri incelenecekler listesine alıyor. Bence bu tür bir denetleme sistemleri var.
Bu arada burdaki amacımız hile yapmak değil (en azından benim), Google'ın çalışma mantığını çözmeye çalışmamdaki amaç, kendi sitelerimde de kullanıcıyı tespit edebilmeye çalışmamdır. Sanırım az kaldı
- 29-06-2007, 03:27:56Eposta Aktivasyonu Gerekmekteya Ergun, dostum; benim öyle bi derdim yok..
merakım Google'ın neyle ilgilendiği..
yani bak hani insanlar vardır, sistemlerin açıklarını bulmak için yıllarını verip açığı bulduğunda siniri alınmış et gibi davranırlar..
benim derdim zaten HAYdan gelecek paraya bi de ŞİKE sokmak değil
sen merak etmiyo musun bu sistemin çarklarının çapını çevresini..
paramı alır yatarım mı diosun ? ben öyle diyemiyorum
bu benim ne bi prensibim ne bi sivrilmek istediğim yönüm..
benim tarzım bu.. rapidin açarı bulundu, metacafenin bulundu, bak he bak..
metacafenin publisher rewardslarından 12.000$ aldı bi arkadaşım.. zaten zengin o başka.. var evde 4 tane notebook, bastı proxy + clicker..
4 ayda yaptığı para sana.. ne bu ? hile mi ? hurda mı ? yoo..
sen sistemde gedik koyarsan, gelir gediğine gerekeni koyarlar..
benim niyetim adsensle maytap deil.. merak ediorum neye göre click seçiyo !
edit : TR-Ay gerçekten aynı düşünüyoruz.. Sitemin derdimi anlatamadıklarım.. - 29-06-2007, 03:37:27Üyeliği durdurulduBurada yıllarını bu işe vermiş kişiler var, emek verip alnının teriyle para kazananlar var. Haydan gelen bir para değil yani, alın teriexixiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2007, 03:41:46Eposta Aktivasyonu GerekmekteAlonsocm
Güsel kardeşim 
Edebiyatın zamanı değil, alın teri diosun, geçmiş lcd karşısında tık yapiosun
Detaylara takılma, hedefe odaklan .. Demek istediğimi anladın sen, eminim
Ayrıca gerçekten edebiyat istiyosan, önce o deyimi özelden anlatayım sana .. - 29-06-2007, 03:48:45@exixiz;
gecesini gündüzüne katıp birşeyler yaparak üreterek kazanana senin düşündügün gibi haydan gelmiyor o para emeklerinin karşılıgı.Alıntı
merak etmiyorum, merak edeninde amacı bellidir.Alıntı
neye göre click seçtigini ben sana söyleyim yaparsın siteni ziyaretçinin merak ettigi, aradı, vs. herneyse bir şekilde ilgisini çeker veya kurallar çerçevesinde çektirirsin tıklar o click sayılır..Alıntı
- 29-06-2007, 03:49:54Üyeliği durdurulduBana göre da benim yaptıklarımda emek var. Kişiden kişiye değişir zaten.exixiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca özelden ne anlatacaksın anlamadım? Söylemek istersen burdan söyle
- 29-06-2007, 03:51:18Kusura bakmasın diğer arkadaşlarda ard arda yazıyorum ama cidden sen ne söyledigini bilmiyorsun veya bu işi çocuk oyuncagımı sanıyorsun. Lcd karşısında tık yapıyorsun ne demek yaexixiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet googleyi nasıl dolandıracaz derdine düşmüş kimsenin ondan bahsettigi yok

