riske atmaya gerek yok.
hitsihirbazı ve adsense
17
●1.313
- 10-05-2010, 22:01:10arkadaşlar çok teşekkürler.ben bugün kullanmıştım.kullanmıyım o zaman
riske atmaya gerek yok.
- 10-05-2010, 22:58:38sahte hit kullanmayada gerek yok.ne egreği varkiarslanbey26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2010, 23:05:45hocam alexa içinDeLi_DeRBeDeR47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya düştü 300 k idi şuan 348 k
- 11-05-2010, 00:09:01google da sıralamayı etkiliyor diye okumuştum o yüzden hocamtrktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2010, 00:27:13Üyeliği durduruldualexada yükselme hilesi var. Google tabi bunları çok önceden biliyor.arslanbey26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakın herşey doğal seyrinde yürüsün. Bu tür şeylere harcıcamız zamanı inanın makale yazmak, sitemizin kalitesini artırmak için harcasak çok daha iyi verim alırız. - 11-05-2010, 14:36:59valla hocam genel forum sitesi her yolu denedim deniyorumdatrktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle