bloggerde yeni bir tema buldum her taraftan reklam fışkırıyor bi sorayım dedim
bu şekilde ban yer miyim
http://sinemaniam.blogspot.com
acil! Bu şekilde ban yermiyim
9
●529
- 10-03-2010, 00:54:393 adet içerik, 3 adet bağlantı birimi, 2 adet arama için adsense konulabilir diyo kurallar, fazla koyarsan zaten görünmez, blogta bu açıdan bi sorun yok.
- 10-03-2010, 01:17:40ayrıca temadan fışkıran reklamların sana getirisi yok onları kaldırıp kendi kodlarını koymalısın
yoksa başkalarının ekmeğine yağ sürersin
Örneğin Türkiyenin önde gelen forum sitelerine bakın 3 ten fazla reklam barındırmazlar sizin dediğiniz gibi olsa o sayfalara neler sıkıştırılır neler ...filminsonkaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-03-2010, 01:26:19Evet kurallar benim dediğim şekilde, ancak yukarıda arkadaş da değinmiş, ne kadar çok reklam o kadar az kazanç, ayrıca sayfanın kalitesine, ziyaretçinin geçirdiği süreye hep zararnoktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2010, 08:34:079 liraya buluyorlar hocam çek bi silverSirfaLas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
