• 28-02-2010, 12:20:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimkiside 3 - 4 ay oldu hala tık yok , 4 - 5 ayrı hesapla başvuru yaptım .
    okadar başvuru varki adamlar hangi birini onaylıyacak şaşmışlar valla
  • 28-02-2010, 12:20:22
    #11
    Bloggerdan açıp başvuru denediniz mi ?
  • 28-02-2010, 12:23:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bloggerdan açıp başvuru denediniz mi ?
    valla hocam söylenenleri yaptım ama halen bişe yok

    googleden eve habire Adsense ilgili kağıtlar geliyo ama hesapta tık yok bişe yok onaylanmamıs evrak geliyor bi numara var 100 YTL kazanmıssın vss diyo ama anlamadım gitti
  • 28-02-2010, 13:45:11
    #13
    http://www.flixya.com/

    Üye ol sonra resim, video filan ekle http://www.flixya.com/ üzerinden kazanç sağlamak için adsense başvurusu yap komisyon almıyorlar kesinti yok yani öyle bir denesene.

    10-15 tane toplu resim ekle 2 video ekle Türkiye manzara yada köy, yayla, gibi yerleri yap yabancılar çok yorum atar.
    İnsallah onaylanırsın.
  • 28-02-2010, 13:48:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.flixya.com/

    Üye ol sonra resim, video filan ekle http://www.flixya.com/ üzerinden kazanç sağlamak için adsense başvurusu yap komisyon almıyorlar kesinti yok yani öyle bir denesene.

    10-15 tane toplu resim ekle 2 video ekle Türkiye manzara yada köy, yayla, gibi yerleri yap yabancılar çok yorum atar.
    İnsallah onaylanırsın.

    denıyorum hocam teşekürler
  • 01-03-2010, 10:59:48
    #15
    KAYIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denıyorum hocam teşekürler
    Sonucuda burada paylaşırsan. Diğer arkadaşların yararlanması açısından iyi olur
  • 01-03-2010, 11:06:10
    #16
    Özel arama motoru koydum.
    Tamamı özgün / ingilizce içerik.
    Blogspot'tan başvuru yaptım.
    Hala tık yok http://tech4life2you.blogspot.com/

    adsense; doğarken mimlemiş beni
  • 01-03-2010, 11:19:43
    #17
    EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel arama motoru koydum.
    Tamamı özgün / ingilizce içerik.
    Blogspot'tan başvuru yaptım.
    Hala tık yok http://tech4life2you.blogspot.com/

    adsense; doğarken mimlemiş beni
    hocam reklam çıkmıyorki sitenizde ? .. Genel hizmet reklamları çıkıyor hep..Bir tane reklam gördüm saten.Reklamları neden çoğaltmıyorsunuz ?
  • 01-03-2010, 11:21:25
    #18
    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam reklam çıkmıyorki sitenizde ? .. Genel hizmet reklamları çıkıyor hep..Bir tane reklam gördüm saten.Reklamları neden çoğaltmıyorsunuz ?
    Onay sürecinde. Genel hizmet reklamları çıkacağı belirtilmişti. 2 reklam koyunca; 1 tanesi görünmüyor.