• 01-03-2006, 19:21:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Olaya hangi açıdan baktığınıza bağlı
    Benim ranking-hits i kullanma nedenim Pagerank'ımı ziyaretçilerime gösterme amaçlı...

    Tabii birden fazla kullanırsanız bunun açıklaması olmaz..
    pagerank'ını ziyaretçilere neden gösterme ihtiyacı duyuyorsun? ya da ziyaretçi profilinin yüzde kaçı pagerank ne demek biliyor?
  • 01-03-2006, 23:31:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ploop adlı üyeden alıntı:
    pagerank'ını ziyaretçilere neden gösterme ihtiyacı duyuyorsun? ya da ziyaretçi profilinin yüzde kaçı pagerank ne demek biliyor?
    bence yanlış çoğu ziyaretçi pr bilmesede siteyi gezen webmasterler olacaktır.Bunların çoğu pr bilsende toolbarı bilmez veya girdiği bilgisayarda toolbar yüklü değildir.Ben şahsen gezdiğim sitelerin genellikle en baş prlerine bakıyorum %80 lerinin..
  • 03-05-2007, 13:27:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ranking-hits.de nakavt oldu galiba kac gundur kapalı..
  • 03-05-2007, 13:30:54
    #13
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pagerank'ını ziyaretçilere neden gösterme ihtiyacı duyuyorsun? ya da ziyaretçi profilinin yüzde kaçı pagerank ne demek biliyor?
    ziyaretçiler veya webmasterlar görsün diye prlistlere kayıt yapılmaz. Webmaster zaten onu görmesini bilir. Bu listelere eklemekteki amaç prlistlerin sağlam pr değerleri vardır ranking hitsin mesela şu anda 7 ve buralardan backlink almak için eklenir.
  • 03-05-2007, 15:31:48
    #14
    sevbeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ranking-hits.de nakavt oldu galiba kac gundur kapalı..

    kapalı degil. Türk ip adreslerine kapalı
    https://www.r10.net/google-pagerank/4...ce-nerden.html