Pin Çıkmadı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pin Çıkmadı?
21
●
1.880
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Pin Çıkmadı?
1
2
3
14-02-2006, 00:09:03
#10
Duman
Pin'i girdikten kaç gun sonra hesabi işleme alip çeki yolluyorlar?
14-02-2006, 01:08:38
#11
Cafo
ReSSaM adlı üyeden alıntı:
20 ye yakın adsense hesabı patlattım. yani 50 doalruı geçtikten 1-2 saat sonra zart diye çıkıyordu. bunda öyle birşey olmadı. benden başka aynı durumda olan varmı .
yeni bir basvuru yapmıstım su anda 50 doları geçmesine 1-2 cent kaldı.
şansa bak.
50 olunca buraya yazarım
14-02-2006, 01:12:42
#12
zeynelkoc
Misafir
site adresini yaz destek olalım
14-02-2006, 01:17:58
#13
Cafo
valla hilesiz 2 günde 50$ olmak üzere
iyi bi key denemesi oldu bu site
14-02-2006, 20:10:43
#14
Cafo
Cafo adlı üyeden alıntı:
yeni bir basvuru yapmıstım su anda 50 doları geçmesine 1-2 cent kaldı.
şansa bak.
50 olunca buraya yazarım
evet PIN istedi
14-02-2006, 21:49:15
#15
Labidu
Misafir
ressam hala ıstemıyomu pin ?
15-02-2006, 10:59:34
#16
ReSSaM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yok pin min istemniyor. hatta bu ay ödeme bile yapar bu
15-02-2006, 12:32:57
#17
Labidu
Misafir
başvuru tarıhın nedirki .ok ilginç ya
15-02-2006, 14:34:48
#18
ReSSaM
1 ay olmadı başvuru tarihine
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler