Arkadaşlar Adsense Reklamını Tablo İçerisine Aldım Bir Sorun Olurmu Yada İhlal Ettiğim Bir Kural Varmı
Yerleşime Bakmak İsterseniz Tıklayınız
Şimdiden Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim
Tablolar Sorun Olurmu
6
●643
- 12-05-2007, 10:33:20Misafir
- 12-05-2007, 17:01:19MisafirGörüşleriniz için teşekkürler ederim arkadaşlar
Karacoder siteyi nerden bulup girdin Google Mi_?Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-05-2007, 18:46:24MisafirEvet o gün saldırı vardı hatta bugunde var database errorlar almaya basladım sende bana manyak dedin neyse konuyu saptırmayalım yorumlarınız için teşekkürler ben aldım cevabıKaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle