• 28-12-2009, 08:44:06
    #10
    Bende değişime çok gittim fakat ortalama sayfa to 0,5 lerde.
  • 28-12-2009, 10:34:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa To 5 ve üstü değerleri gördüm forum sitemde. Şunu unutuyoruz her zaman "değişim"

    Cuma günü tam da bu konu üzerine konuşuyorduk Yönetim Bilimi dersinde. Değişim hep oluyor şirketlerin bu değişime ayak uydurması lazım. Her gün ziyaretçi kitlenizde değişimler oluyor.Bunların her gün ufak miktarlarda olması farkındalığı engelliyor.

    Belli periyodlarda 3 ayda bir mesela, kanallar vasıtası ile yerleşim yerleri testleri yapılmalıdır. Stiller üzerinde testler yapılmalıdır vs.

    Umarım anlatabilmişimdir.
    Kuşkusuz ki genel olarak bu doğru. Forumlar içinde doğru olan yanı var. Fakat arkadaşlarımız diyor ya "forum işte" bence haklılar. Çünkü genel manada bir alışmışlık var ziyaretçide. Şöyle algılıyor. "Konunun üst tarafında hep reklam var, direk sömüreceğim alana geçeyim." Bu alışmışlığı kırmak için tasarımın baya bi değişmesi gerekiyo sanırım.Sistem olarak hiçbir forum scriptide pek buna izin verecek gibi görünmediğinden böyle devam edecek gibi . Ama anladığım şu ki gelirlerin böyle gitmesi normal ))
    Onun dışında da düşük gelirli reklamları titizlikle ayıklamak gerekiyo sanırım. Gelen üç beş tıklama da düşük gelirli yerlerden olunca; elde sıfır sıfır bilmem kaç dolar oluyo anca )
  • 28-12-2009, 11:31:35
    #12
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Underground86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuşkusuz ki genel olarak bu doğru. Forumlar içinde doğru olan yanı var. Fakat arkadaşlarımız diyor ya "forum işte" bence haklılar. Çünkü genel manada bir alışmışlık var ziyaretçide. Şöyle algılıyor. "Konunun üst tarafında hep reklam var, direk sömüreceğim alana geçeyim." Bu alışmışlığı kırmak için tasarımın baya bi değişmesi gerekiyo sanırım.Sistem olarak hiçbir forum scriptide pek buna izin verecek gibi görünmediğinden böyle devam edecek gibi . Ama anladığım şu ki gelirlerin böyle gitmesi normal ))
    Onun dışında da düşük gelirli reklamları titizlikle ayıklamak gerekiyo sanırım. Gelen üç beş tıklama da düşük gelirli yerlerden olunca; elde sıfır sıfır bilmem kaç dolar oluyo anca )
    Bunların yanı sıra içeriğe göre reklam çıkmamasıda çok etkili tarihi eser konusunda müze reklamı çıkacağına çiçek sepeti reklamı çıkıyor haliyle tıklayan olmuyor...
  • 28-12-2009, 14:32:53
    #13
    dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerleşimini ve temanı merak ettim özelden yollabilirmisin sayfa to 5 gördüğün siteyi.

    Forumda hiçbir şekilde adsense kullandığım siteleri ifşa etmem, kişisel değil. Üzgünüm
  • 28-12-2009, 21:21:18
    #14
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda hiçbir şekilde adsense kullandığım siteleri ifşa etmem, kişisel değil. Üzgünüm

    Peki tasarımda bir farklılık yaptınız mı Cagatayh köklü bir değişim vs.
  • 28-12-2009, 23:30:12
    #15
    Tabiki vbulletin için köklü tasarım değişiklikleri yaptım. Vbulletinde gereksiz bulduğum bir çok şeyi çıkardım.

    Normalde yazmam ama şöyle ufak bir ip ucu vereyim

    Basit bir örnek:
    Forumdisplay'da konuya yazılan cevap sayısı <a href> lidir. Tıklayınca bildiğiniz gibi konuya kaç kişinin kaç defa mesaj yazdığınızı görebilirsiniz. Forumdisplay içinde fazladan ve gereksizce olan bu link çıkışını sildim.