Bir forumdaki yöneticilerin tamamının imzasında reklamlara tıklayın yazısı var. Google reklamlarının altındaki google yazısını tıklayıp çıkan sayfada ilgili yerleri doldurup şikayet ettim. Bunu 2-3 aydır defalarca yaptım ama reklamlar da o tıklayın yazıları da duruyor. Ben bundan cesaret alıp kendim sitemde yapsam eminim ilk beni banlarlar. Bu iş nasıl oluyor anlamıyorum.