Ie de reklamlar gözükmüyor..
5
●606
- 11-12-2009, 11:23:53böyle durumlarda soru bile sormanıza gerek yok. çünkü sorun kendi bilgisayarınızdaki yazılım ayarlarından kaynaklanmatadır.
büyük bir ihtimalle ie ayarlarınızda oynama yapılmış, onu default hale getirin.
diğer tarayıcılarda da çalışmıyorsa host dosyasında gerekli düzenlemeyi yapın.
%100 bu düzenlemeleri yaparsanız adsense reklamları gözükecektir. - 11-12-2009, 23:00:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu sorun bilgisayarınızdan kaynaklı değil. tüm adsense panelleri aynı anda sorun yaşayacak diye birşey yok. Genel değil kısmi sorun. Bende de aynı problem olmuştu kendisi düzeldi arkadaşım. "%100 yazılım kaynaklı sorundur" gibi cevaplar yanlış.