• 01-11-2009, 21:30:11
    #19
    fighter arkadaşa saldıranlara yazıklar olsun.Adam bir tespit yapmış , burası forum tartışma platformu ,askerlikte kaldı o kıdem kademe.+rep FAYTIRA
  • 01-11-2009, 21:35:23
    #20
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 mesajin war ve yeni üyesin. anti volkancisin sanirim adami burada camur atmak icinmi üye oldun bu foruma. hergün takip ettiğim zaman zamanda yorumlarla katildiğim bence türkiyenin en kaliteli ve iyi blog'u.

    kuyruk acın nerden geliyor onu anlamadim dostum açık ol yabanci yok burda
    Güzel demiş arkadaş