ZIPKIN adlı üyeden alıntı:
böyle düşünürsen parasızlıktan daha çooook bıkarsın. kesinlikle ama kesinlikle tavsiyem bu düşünce ile site yapmayın. kayda değer bi siteniz olsun, dmoz a girersiniz, 300 usd verip yahoo ya da girersiniz, zeal e ekletmek için de bana pm atarsınız. 3 directory ye de girdikten sonra en pr 6 siteniz olur. bu pr 6 ile ve kaydettirirken kullandığınız link title ile yapılan aramalardan size tonla ziyaretçi gelir işte o zaman paranın gözüne vurursunuz.
Zaten sadece reklam çıkartmak için keyword yapmayacam.İyi para veren konuda reklam çıkartacak Türk hit için içerikli normal bir site yapmayı düşünüyorum.Hile amacı yok yani.Emek olacak, site olacak, içerik olacak : )