• 30-10-2009, 23:23:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bugün içerik ekledim seo ile ilgili.Domainde oyuncak kelimesi geçiyor.Ama başka hiçbir yerde(kategori ismi hariç) oyun kelimesi geçmiyor.Sitede spam yok.Yazılar özgün , etiketlerde konu başlığının kelimelere bölünmüşü.
    Ona rağmen bu eklediğim içerikte online oyun reklamları çıkıyor.Daha google adsense botları yazıya gelmediği için olabilir mi ?
  • 31-10-2009, 03:47:17
    #2
    online oyun reklamları her yerde zaten, benim online muzik sitemde %70 online oyun reklamları çıkıyor.
  • 31-10-2009, 04:02:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam benim sitemde de var aynı sorun. hatta bazen reklamları hiç göstermiyor. mesela araba ile ilgili bi yazıda dekorasyon mobilya ile alakali reklamlar çıkıyor.

    bence adsensede bi yenilik olacak. O yüzden yapılan bi çalışmadan dolayı bunlar oluyor olabilir. benim gözlemlerim bunlar.

    ne zaman böyle reklamlarda bi gariplik olsa, sonunda bi yenilik geliyor.

    ama bu seferki yenilik gelirleri olumlu yönde etkileyecek gibi geliyor bunu da eğer içerik olarak özgün bi içerik değilse, o sayfada o konuyla alakasız reklam çıkmasına bağlayabiliriz bence.
  • 31-10-2009, 06:54:04
    #4
    oyun reklamlarının olmadığı alan yok. yalnız şu da var, google reklamı izleyenin alışkanlıklarını da takip ediyor. siz oyun sitelerinde geziyorsanız size oyun reklamı çıkması gayet doğal hale geliyor
  • 31-10-2009, 07:24:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun reklamlarının olmadığı alan yok. yalnız şu da var, google reklamı izleyenin alışkanlıklarını da takip ediyor. siz oyun sitelerinde geziyorsanız size oyun reklamı çıkması gayet doğal hale geliyor
    reklam yayıncısının gezdiği siteler mi? ne alaka?
  • 31-10-2009, 09:25:39
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam yayıncısının gezdiği siteler mi? ne alaka?
    Yayıncının değil, siteye gelen ziyaretçinin. Başka bir ziyaretçi genelde başka türlü sitelerde geziyorsa, o sitelerin içeriğiyle ilgili reklamlar çıkar.
  • 31-10-2009, 09:27:21
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reklamları filitreye alabilirsin
  • 31-10-2009, 10:41:31
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Biraz daha sabretmek lazım bu konuda.Google esasında bir kaç ay önce bir özelliği sadece İngilizce konuşulan ülkelerdeki kişilerin hesapları için başlattı.Özellik kategori engellemesi.
    Son zamanlarda yayıncıların özellikle büyük yayıncıların bu şikayetleri üzerine başlattı ama henüz bizde ve bir çok ülke yayıncılarında yok

    Olay kategori engellemesi.Yani mesela sağlık ya da ne bileyim politika alanındaki reklamları engelleyebileceksiniz.

    Esasında bu uygulamanın amacı şu.sizin kullandığınız hesabınızda en az geliri hangi reklamlardan elde ediyorsanız daha doğrusu hangi kategoriden elde ediyorsanız, o kategoriyi engellmemek.

    Resimde de gördüğünüz gibi bizde de yakında çıkacak inşallah.Şu an için sadece Amerika,Avustralya,Hindistan,Kanada,İrlanda ve İngiltere'deki yayıncılarda var bu özellik.

    http://2.bp.blogspot.com/_YbURk67VlG...wideENbeta.PNG
  • 31-10-2009, 14:08:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha sabretmek lazım bu konuda.Google esasında bir kaç ay önce bir özelliği sadece İngilizce konuşulan ülkelerdeki kişilerin hesapları için başlattı.Özellik kategori engellemesi.
    Son zamanlarda yayıncıların özellikle büyük yayıncıların bu şikayetleri üzerine başlattı ama henüz bizde ve bir çok ülke yayıncılarında yok

    Olay kategori engellemesi.Yani mesela sağlık ya da ne bileyim politika alanındaki reklamları engelleyebileceksiniz.

    Esasında bu uygulamanın amacı şu.sizin kullandığınız hesabınızda en az geliri hangi reklamlardan elde ediyorsanız daha doğrusu hangi kategoriden elde ediyorsanız, o kategoriyi engellmemek.

    Resimde de gördüğünüz gibi bizde de yakında çıkacak inşallah.Şu an için sadece Amerika,Avustralya,Hindistan,Kanada,İrlanda ve İngiltere'deki yayıncılarda var bu özellik.

    http://2.bp.blogspot.com/_YbURk67VlG...wideENbeta.PNG
    hocam yine mükemmelsin son noktayı koydun (:

    ama ben de kendimi takdir ediyorum, en azından gariplikler sonrasi yenilik gelebileceğini tahmin edebildim (: