"adamı banlarlar haberin olmaz" lafı bu arkadaş için geçerli.
yahu hiçmi akıl fikir yok bu insanda. banlanacağını bilmiyormu, o parayı alamayacağını falan.
neyse ben birşey demeyeceğim
"adamı banlarlar haberin olmaz" lafı bu arkadaş için geçerli.
yahu hiçmi akıl fikir yok bu insanda. banlanacağını bilmiyormu, o parayı alamayacağını falan.
neyse ben birşey demeyeceğim
Bunun gibiler oldukça adsense'den daha çok uzun zaman pek birşey kazanamayacaz piyasayı alt üst ediyorlar.Önceden hep adtech falan tıklatıyorlardı şimdi banlanmayı bile göze alıp adsense reklamı tıklatıyorlar.Pes diyorum başka da birşey demiyorum!