• 28-10-2009, 20:21:06
    #10
    "adamı banlarlar haberin olmaz" lafı bu arkadaş için geçerli.
    yahu hiçmi akıl fikir yok bu insanda. banlanacağını bilmiyormu, o parayı alamayacağını falan.
    neyse ben birşey demeyeceğim
  • 28-10-2009, 20:22:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O büyük yazıya tıklayasım geldi
  • 28-10-2009, 22:11:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Du_Hast_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "adamı banlarlar haberin olmaz" lafı bu arkadaş için geçerli.
    yahu hiçmi akıl fikir yok bu insanda. banlanacağını bilmiyormu, o parayı alamayacağını falan.
    neyse ben birşey demeyeceğim
    Bunun gibiler oldukça adsense'den daha çok uzun zaman pek birşey kazanamayacaz piyasayı alt üst ediyorlar.Önceden hep adtech falan tıklatıyorlardı şimdi banlanmayı bile göze alıp adsense reklamı tıklatıyorlar.Pes diyorum başka da birşey demiyorum!
  • 29-10-2009, 00:25:04
    #13
    arabaci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bunu google'a şikayet edelim banlansın nasıl şikayet edebiliriz?
    buna gerek yok ömrü çok kısa zaten ADSENSE herşeyi gören ve işitendir (=
  • 29-10-2009, 00:28:03
    #14
    Kazandıkları parayı alacaklarını mı zannediyorlar ?
  • 29-10-2009, 06:37:39
    #15
    trabzonspor - ankaraspor maçının ankaraspor ligden düşürüldüğü için oynanmayacak olması da ayrı bir konu
  • 30-10-2009, 11:37:49
    #16
    uyanık muhanık ama akıllı arkadaş mış
  • 30-10-2009, 11:44:23
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adsense 6.hisse sahiptir.. biriki gün sürmez tahminimce
  • 30-10-2009, 11:54:17
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adsense bu arkadasımızı somurur odemesi yaklastıgı vakit bamlar Her zamam Adsense kazanır