Bu Yerleşim Ban Sebebi Mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Yerleşim Ban Sebebi Mi?
16
●
1.098
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu Yerleşim Ban Sebebi Mi?
1
2
16-10-2009, 20:09:34
#10
realmerciless
verdiğiniz linktede açılmadı
16-10-2009, 20:47:51
#11
TeamForce
resim çıkmıyorki bakalım.
16-10-2009, 21:27:35
#12
Webzirve
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba
Resmin linki ölmüş yeniledim. şimdi yorumlarınızı bekliyorum
16-10-2009, 21:56:19
#13
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yasak!!!
16-10-2009, 22:06:52
#14
Webzirve
kural ihlalinden çıkartmak için ne yapmam gerekiyor. yanına çizgi veya oyunu başlat yazısını büyütmek felan?
17-10-2009, 07:11:47
#15
Webzirve
2. resimde kural ihlali varmı?
17-10-2009, 08:28:26
#16
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Webzirve adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. resimde kural ihlali varmı?
2. resim tamamdır
17-10-2009, 13:29:55
#17
Webzirve
adsense yardım forumundan gelen cevap
Bu Yerleşim Ban Sebebi Mi? - AdSense Yardım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler