• 13-10-2009, 23:35:38
    #1
    Flash reklamlarda google reklamı diye bir ibare yoktu. Ama bugün gördüğümde böyle bir yenilik gelmiş. Belki ben yeni farketmişimdir, ne zaman çıktığı konusunda bir fikrim yok.

    Reklamın sağ alt köşesindeki "İ" harfine mause'u getirince google reklamları yazısı çıkıyor.


    ----------------------------------------------------------
  • 13-10-2009, 23:40:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    zaten yok muydu ?
  • 14-10-2009, 00:00:34
    #3
    kral24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten yok muydu ?
    Yeni birşey olduğu belli ki bazen görünüyor. Şu an gitmiş. Aynı reklamda ve diğer flash reklamlarda şu an göremiyorum. Belki deneme yapıyorlardır.
  • 18-11-2009, 14:29:03
    #4
    Eskiden tamamen yazıyordu şimdi ufaltıp i harfi üzerine geldiğinizde yazıyor. daha iyi oldu dikkat çekmiyor.
  • 18-11-2009, 14:40:14
    #5
    farkettikten sonra konu açmak yerine bi kere arasan forumda kirlenmekten kurtulur
  • 18-11-2009, 14:47:13
    #6
    doğru söylediniz aynı konudan birkaç tane forumda mevcut
  • 18-11-2009, 14:48:31
    #7
    mausei yi üzerine getirince açılıyor bence daha hoş