• 13-10-2009, 18:55:55
    #10
    İnş Düzelir ne diyelim,Diğer reklam siteleride ayni oranlar düşüyor yavaş yavaş
  • 13-10-2009, 19:18:52
    #11
    Arkadaşlar birde konu ve tık başı aldığnız ücreti yazarmısınız ?

    Benim spor konulu ve tık başına 0,12 dolar ortalama geliyor

    azmıdır, çokmudur, normalmidir ?
  • 13-10-2009, 19:48:13
    #12
    Şu an bende 3 dolar kadar düşüş var son 3 gündür