Reklam Yerleşimim Nasıl Sizce
8
●403
- 25-09-2009, 18:47:08deneyip görmek gerekShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2009, 19:45:55Bence yanıltıcı bir yerleşim yapmışsın ve bir de +18 yazısı gördüm orda. Sitende bu tür içerik olmaması gerekir.
- 25-09-2009, 23:48:29Bir şarkının videoklibi sitede klibi yayınlamıyorum yayınlayan siteye link veriyorum sıkıntı olmaz o yüzdenZkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@makinist çizgiyle ayırdım bi sıkıntı olmaz sanırsam
onu demek istedim