Aylık kazancın değil de belirli günlerde yüksek miktarlar kazanmaya başlarsan Adsensedeki çalışan insanlar senin sitene/sitelerine adam akıllı incelemeye başlıyorlar.
Tüm kurallara uyup uymadığını kontrol ediyor. Eğer tüm kurallara eksiksiz uyuyorsan sorun yok ama şüpheli bir durum varsa ban kapıdadır. Hatta neden kapandığını sen bile anlayamazsın. kuralların hepsini tam okumak lazım.
Arkadaşlara katılıyorum. Hile hurda olmadıkça, yani Adsense politikalarını ihlal etmediğin sürece çok kazanmanın herhangi bir sakıncası yoktur. Zaten Google ın hile yapmayan bir kişiyi çok kazandığı için banlaması fikri çok saçma. Adsense yayınıları kazandıkça Google kazanıyor. Size para kazandıran birini size çok para kazandırıyor diye işten çıkarmak mantıklı değil. O sebeple söylediğim gibi, illegal bir durum olmadıkça endişeler yersiz.
Ama forumlarda bende okudum. Çok para kazanırsan banlanırsınız diye. Çok anlam veremedim.
Sitenizin çok kazanmaya başladığı zaman editörler tarafından incelenmeye alındığı doğrudur. Olabilir. Kim olsa bunu yapar.
Yalnız zanzımca kopya içerik dolu bir sitenin de Adsense den banlanması muhtemeldir. Buna da dikkat etmek gerekir.