Kopyala yapıştır hiç yapmamış olan birisi olduğunu sanmıyorum hepimiz zaman zaman yapmışızdır. Amerikayı yeniden keşfetmeye de çoğu zaman gerçekten gerek yok, böyle bir söz de olduğuna göre. Kimse internet sitelerinde bilimsel tezini yayınlamıyor sonuçta. Kopyala/yapıştır yaptıktan sonra altına ben yazdım yazmaz ve kaynağını belirterek yazarsak ahlaksızca bir iş de değil bence. Bilgi bu şekilde yayılıyor.
İngilizce bir site açıp tamamen kopyala/yapıştır içerikle doldurursan bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. İngilizce kaynak çokluğunu da düşünürsek farklı farklı yerlerden kopyala yapıştır yaparsın. Böylece özgün kopyala/yapıştır sitesi olur bence

Denemeye değebilir.