Sitemde bulunan e-mail ile abonelik sisteminde feedburner'i kullanmaktayım.Siteye yeni yazı girdiğimde abonelere gönderilen uyarı mailinde adsense reklamları çıkmakta.
Merak ettiğim konu bu gösterimi yapılan reklamlara tıklandığında, elde edilen gelirin kime ait olduğu.
Yani abonelere gönderilen maillerde gösterimi yapılan adsense reklamlarından gelir elde edebiliyor muyuz?
Abonelere gönderilen mail'lerde yer alan Ads.reklamlarının geliri
3
●476
- 21-09-2009, 16:54:16Fedburner'i Google satın aldı ve Beslemeler için AdSense diye özellik çıkarttı.
Adsense Kurulumu >>Reklamları Al >>Beslemeler için AdSense seçeneğiyle reklamınızı oluşturun ve Mail abonelerine gönderilen maillerde sizin reklamlarınız çıksın.
Şöyle 2k-3k mail aboneniz olsun ki göz doldurucu bir miktar kazanın
- 21-09-2009, 17:16:03Teşekkürler AvVaRe , "Beslemeler için Ads" reklamlarını daha önce oluşturmuştum.Demek bu yüzden maillerde reklam çıkıyormuş.AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama keÅŸke dediÄŸiniz gibi 2-3k mail abonesi yapabilsem.
Şimdilik çok uzak bir ihtimal
Bıkmadan , usanmadan çalışmaya devam
- 21-09-2009, 17:19:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearkadaşlar her ikinize de teşekkürlercmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
