Fedburner'i Google satın aldı ve Beslemeler için AdSense diye özellik çıkarttı.
Adsense Kurulumu >>Reklamları Al >>Beslemeler için AdSense seçeneğiyle reklamınızı oluşturun ve Mail abonelerine gönderilen maillerde sizin reklamlarınız çıksın.
Şöyle 2k-3k mail aboneniz olsun ki göz doldurucu bir miktar kazanın
Teşekkürler
AvVaRe , "Beslemeler için Ads" reklamlarını daha önce oluşturmuştum.Demek bu yüzden maillerde reklam çıkıyormuş.
Ama keşke dediğiniz gibi 2-3k mail abonesi yapabilsem.
Şimdilik çok uzak bir ihtimal

Bıkmadan , usanmadan çalışmaya devam
arkadaşlar her ikinize de teşekkürler