• 16-09-2009, 22:19:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    2 side aynı hesap numaralarınımı kullanıyorsun dikkat ette yakalanma banlanırsın hayırlı olsun yeniden
  • 16-09-2009, 22:20:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hava atma len biz tekini bulamıyoruz
  • 16-09-2009, 22:26:14
    #12
    Hayırlı olsun bakalım
  • 16-09-2009, 22:33:00
    #13
    Fazlaysa birini alabilirim.
  • 17-09-2009, 01:01:03
    #14
    Şu -rep verenlere ramazandan sonra biliyorum ben. Gıcıklığına silver alıp bakacağım - verenlere.


    2 adsense başvurum daha... 16-09-2009 21:41:54 böyle artislik yapacağına anlat millette faydalansın.
    2 adsense başvurum daha... 16-09-2009 21:31:47 bugün kuru/pilav yedim konu mu açayim ?
  • 17-09-2009, 01:08:24
    #15
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu -rep verenlere ramazandan sonra biliyorum ben. Gıcıklığına silver alıp bakacağım - verenlere.
    2 adsense başvurum daha... 16-09-2009 21:41:54 böyle artislik yapacağına anlat millette faydalansın.
    2 adsense başvurum daha... 16-09-2009 21:31:47 bugün kuru/pilav yedim konu mu açayim ?
    kıskananlardır hocam başka ne olacak Kendileri bir türlü alamamıştır o yüzden
  • 17-09-2009, 01:11:10
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun
  • 17-09-2009, 13:11:47
    #17
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu -rep verenlere ramazandan sonra biliyorum ben. Gıcıklığına silver alıp bakacağım - verenlere.


    2 adsense başvurum daha... 16-09-2009 21:41:54 böyle artislik yapacağına anlat millette faydalansın.
    2 adsense başvurum daha... 16-09-2009 21:31:47 bugün kuru/pilav yedim konu mu açayim ?

    herzaman olur böyle şeyler aynı iismse sakın 2sini birden kullanma. bana da böyle olmuştu 2sini birden banladılar.
  • 17-09-2009, 13:13:44
    #18
    Farkedilmedikçe sorun yok