• 12-09-2009, 17:57:53
    #19
    bu konuyu gördükçe gülesim geliyor ya
    ya maxy geyik bölümüne taşıyın ya da silin gülmekden komaya gircem
  • 12-09-2009, 17:59:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyu gördükçe gülesim geliyor ya
    ya maxy geyik bölümüne taşıyın ya da silin gülmekden komaya gircem
    Maxy geyik diye bir kategori görmedim ben bu forum da?
  • 12-09-2009, 18:05:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    OxiJean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxy geyik diye bir kategori görmedim ben bu forum da?
    iyi bak dostum var var

    https://www.r10.net/maxigeyiq/
  • 12-09-2009, 18:06:00
    #22
    OxiJean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxy geyik diye bir kategori görmedim ben bu forum da?
    Mesaj sayın 50 olunca görürsün.
  • 12-09-2009, 18:28:20
    #23
    OxiJean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxy geyik diye bir kategori görmedim ben bu forum da?
    senin daha yolun var
  • 12-09-2009, 19:02:15
    #24
    luke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Bölücü örgüt yandaşları adsensede kullandığım mailimi hacklemiş. Sitelerimin bulunduğu serwera da bu sayede ulaşmışlar ve sürekli hackleniyodum. yeni keşfettik bu olayı. Şimdi sorum şu; adsensede kullandığım bu maili değiştirtebilirmiyim? veya ne yapmam gerekli? yardımlarınızı bekliyorum...
    OxiJean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok böyle bir konu bölücüler size telefon açtıda mailini elime geçirdim ben bölücü örgüt yandaşıyım mı dedi yoksa?
    Mail yoluyla sitelerinin şifrelrini almışlar(mesala wp),Adamın sitelerini değiştirip bölücü yayın girmişler , adama güleceğinize yazılan yazıları doğru düzgün okuyun.
    Yönelendirmeleri kaldırıp , şifreni değiştir.PC nide antivirüsle adam akıllı tara.
  • 12-09-2009, 19:12:30
    #25
    sordukları soruları buraya yazarsanız veya konu açarsanız çok faydalı olur aslında herkes için, ileride birinin başına gelirse hiçteyse şimdiden önlemini alsın o soruların cevaplarını en azından not etsin biryere. geçmiş olsun en kısa zamanda düzelir inş. sizin sorununuz
  • 12-09-2009, 20:35:21
    #26
    gençler... ayıp yaptığınız... hackleyip index koyuyolar işte sözde bayraklar, sözler falan. burda yalan mı söylüyoruz yani... yardımcı olmayacaksanız edebinizle durun...
  • 12-09-2009, 20:42:44
    #27
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş kendine yandaş bulmak için en hassas noktadan girmiş olaya
    Son günlerin en moda taktiği.
    Sen neden bahsediyorsun ya arkadaş benim serverımda ve günlerdir bu kendini kürt diye tanıtan çapulcudan çekmediğimiz kalmadı. Adam yardım istiyor sizin yazdıklarınıza bakın utanın.. Geçen gün de bununla ilgili bir konu açmıştım attıkları indexleri sergilemiştim. Türklere bir dünya hakaret içeriyor. Burada arkadaşa sitem ederken belki attıkları index biraz kanınıza dokunur. Yardım almak isteyen birine böyle şeyler yazmazsınız..

    http://img196.imageshack.us/img196/1690/ssssuqm.jpg

    Servera format attık temizledik pisliklerini ama durmak bilmiyor...