Merhaba,
onerileri * com alan adıyla site açmayı düşünüyorum. Subdomain olarak mı (yemek.onerileri, kitap.onerileri, buzdolabi.onerileri, telefon.onerileri vb.), yoksa normal onerileri olarak mı açmamı önerirsiniz? Konuya istinaden değerlendirme ve fikirlerinizi öğrenmek isterim. Bu tarz domain'lerin sizce başarı oranı nedir? Lütfen uzantısıyla domain ismini geçirmeyin.
Önerilerinizi Almak İsterim
4
●132
- 11-09-2025, 15:39:58
- 11-09-2025, 15:58:10Forum işleri çok meşakatli. İnsan faktörü çoğalınca sıkıntı da çoğalırİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle