• 11-09-2025, 15:39:58
    #1
    Merhaba,

    onerileri * com alan adıyla site açmayı düşünüyorum. Subdomain olarak mı (yemek.onerileri, kitap.onerileri, buzdolabi.onerileri, telefon.onerileri vb.), yoksa normal onerileri olarak mı açmamı önerirsiniz? Konuya istinaden değerlendirme ve fikirlerinizi öğrenmek isterim. Bu tarz domain'lerin sizce başarı oranı nedir? Lütfen uzantısıyla domain ismini geçirmeyin.
  • 11-09-2025, 15:46:18
    #2
    Mantıklı fikrinizi beğendim.
  • 11-09-2025, 15:55:44
    #3
    Hocam aynı forum gibi olabilir.
    Fikriniz güzel trde ilk.
  • 11-09-2025, 15:58:10
    #4
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı forum gibi olabilir.
    Fikriniz güzel trde ilk.
    Forum işleri çok meşakatli. İnsan faktörü çoğalınca sıkıntı da çoğalır
  • 19-09-2025, 20:53:39
    #5
    Forum açmada ne açarsanız açın hocam forum işi biti