• 08-04-2007, 00:25:34
    #19
    bence de hoş görünüyo diğeri daha kabaydı. ah birde kazançları düzeltseler tam olacak. hala dipteyim
  • 08-04-2007, 01:18:02
    #20
    iyisite.NET
    Güzel olmiş güzel.
  • 08-04-2007, 02:01:27
    #21
    Evet bu daha şekil. Hoş tıklayanlar ne işe yaradığını bile duymamışlardır ama :P
  • 08-04-2007, 02:02:24
    #22
    Üyeliği durduruldu
    sade ve hos olmus, reklamlar on planda
  • 08-04-2007, 02:04:45
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hoş olmuş...